My Blog Garden




sentap dok aku !
Sabtu, 25 Februari 2012 | 6:26 PG | 0 Flower[s]
hew-II ! aku tersentap ... kenapa aku bole tersentap ?
sebab dy maen kan nme AYAH aku !
ha kau , padan mke ... kan aku dah lari waktu kawad tuh ...
amek kau ... kau juga ada cakap dekat aku kan ? kau nak 
REJECT aku dari kawad ? haa , sekarang kau REJECT lah aku ...
tak nak pulak ... msj aku n  then suh aku masuk kawad balik ...
kau tarik ludah kau ker ? oh ohsemmm ..
suke nya aku ... kau sebenar nya , tak reti nak beruntung !
kepale otak kau hanya memikirkan nak menang !
cube lah hargai ap yang dy org buat ... termasuk aku ...
kemenangan tuh takkan bawak kau sampai antarabangsa laa .. 
*boleh gitu ?
aku mintax maaf lah kalau ayat aku melampau ...
aku try pujuk AYAh aku ...
boleh masuk lagi ker tak ...

OLDER POST | NEWER POST