My Blog Garden




abang aku -.-
Isnin, 19 Mac 2012 | 6:11 PG | 0 Flower[s]
hew-II ! hari nie na story morry about my brother a.k.a pemandu FREE aku 
selama beberapa bulan jer .. *peace .
____________________________________________________________
 diberi nama MUHAMAMAD ILLYAS BIN ROSLEE ! dilahirkan pada
5 DISEMBER 1994 .. *doakan SPM dia .. semoga dapat yang terbaik ..
tadi pukul 1.40 aku telefon dy , aku suruh dy amek aku .. 
tetibe dia cakap , wey .. aku dekat SUNGAI ABONG nie .. 
ada PROJEK *dirahsiakan .. aku pakse dy suruh amek .. 
LEAS  : okey lah , aku amek ..
MIEZA : okey aku tunggu tempat biase ..
LEAS : kalau lambat sikit boley tak , pukul 3 ? leader aku ada nie ?
MIEZA : aku terajang nak ?
LEAS : yela, yela .. aku amek ..
haha ! aku taw dalam keterpaksaan .. n then aku ugut dy sikit-II !
kate adik abang .. Ffffffftttttttttttt -.-
da biase .. dia amek aku tepat 2.10 ... bagus , sayang kau ..
haha , n then aku dah naik , aku tanye kau nak pergi mana ?
dia jawab , aku nak pergi topup ... aku cakap lah .. na pergi topup ngn kasut mahal 
kau tuh ? terbaikk .. LOL ! aku bngga jad adik kau .. haha ...
*kasut dia beli dekat bata dengan sales potongan 50% * haha
kasut yang panjang depan uh .. tak tawu na cakap kasut apa .. 
*sape yang tahu tuh , CBOX aku eh*
@kasut selalu ahli perniagaan atau pensyarah pakai@
boleh dikataan abang aku MAMPU lah ..
atas moto siap janji dengan aku .. da apat payment , nanti aku kasi emak n then ayah
n then kau tiga orang .. wah kaye lah aku tahun nie ..
ceh , bangge kau .. mestilah .. nafsu-II ! 
papepun aku SAYAM KAU LEBIH LAH <3 <3

abang aku ! *abaikan mne yang tak berkenaan ..
DIA HANYA MANuSIA BIASE ..
DUDUK ATAS BUMI ..






.

OLDER POST | NEWER POST

abang aku ! *abaikan mne yang tak berkenaan ..
DIA HANYA MANuSIA BIASE ..
DUDUK ATAS BUMI ..






.

Past / Future