My Blog Garden




MR penat -.-
Ahad, 18 Mac 2012 | 7:25 PG | 0 Flower[s]
hew-II ! esok sekolah , esok sekolah , esok sekolah ..
--..--"" ...
da ready , da ready , da ready ?
saya belum , saya belum , saya belum ...
huh ! " okay stop "
*mukabudakmalasnakpergisekolah.jpg*
_______________________________________________

MR baru balik dari segamat , anto kakak ..
banyak penat lah wey ! 
masuk jer terus ngntok .. tapi tak boleh tido ..
ayah saya jahat ! pergi kuat kan radio supaya tak bagi
saya tido ...
ada sebab , ayah takut saya jadi musang malam-II !
bukan jadian , tetapi ayah takut saya tak tidur malam-II n
then on9 sampai ke pagi n then pergi sekolah mengantuk n then
tido dalam kelas n then tertinggal mata pelajaran n then balik ngadu dengan
emak n then kerja sekolah tak siap n then pergi sekolah kena marah ngan cikgu .
amek kau MIEZA ROSLEE .. kau kan suka .. -.- LOL
nie pon tak siap HW lagi .. kena uat BI ! salin paragraf 15 wooo XD 
pfffffffffftttttttttttt ++" banyak kan ?
banyak weyh ,, BM lagi ! karangan 350 patah perkataan ..
nasib dah siap ! kimia , biologi ...
peh , sakit hati .. tak pew laa .. na pandai kan ? usaha , usaha , uasaha ..
usaha tangga kejayaan ! 
cet .. TIME TUH LA KAU NA TUNJUK TANDA KAU USAHA ..
ayat sumbang SETAN belakang MR ..

OLDER POST | NEWER POST