My Blog Garden




pagi ahad :)
Sabtu, 10 Mac 2012 | 8:50 PTG | 0 Flower[s]
hew-II ! still mengantok ... malam tadi tidur pukul 2 ..
huaaa .. nie sume adik aku punya pasal laa .. tonyekk !
dah la tak reti balik uma .. nsib baek abg aku kat umah malam tadi !
kalau tak , nyaye jer na tunggu dia blik !
lagi melampau . oke , bgon tadi pukul 11 pagi , *semayang subuh oke ..
semayang pon dalam mata terpejam ! sebab ngntok gler !
bangon kul 11 jer , tak boleh bangon .. kene malas-II dulu atas katil ..
n then mak suh bangun .. masak !*oh nooo , malas nya ...
nak tak nak kena jugax .. sebab kenapa ? sebab nya nanti aku terlibat
sekali tak makan .. tak nak aku .. dah la 4 hari tak makan 
nasi .. kempunan aku tak dapat nasi .. tak ad tenaga meyh !
t cikgu biologi marah tak makan nasi !* tak ada kena mengena ..
nie pon sempat on9 .. hehe ! gian tak bukak internet ..
kalau dah bukak ? 4 , 5 jam tak cukup ..
it's me  dear .. haha ..
oke , laa .. na p sambung masak .. ayah dah bising ...
bye ...

                 hearts , mieza roslee :)

OLDER POST | NEWER POST