My Blog Garden




partner 7 tahun aku :)
Jumaat, 2 Mac 2012 | 2:03 PG | 4 Flower[s]
hewhew :) aku nak citer kawan aku ... dah 7 tahun aku kawan ngn dy ...
dari mula-II darjah 4 ... kau ada ?
haha ... aku masuk sekolah sama tarikh ngan dy ..
dia dari kelantan tak silap ...
mule-II dia masuk kelas mawar ...
tetibe cikgu uh cakap , dy kelas melati ...
sama lah dengan aku ... freshie dekat skul uh ...
dia nie pendiam mengalah kan pompuan mase masuk ...
hehe ... aku tax boleh tengok orng diam-II nie ...
sensitif aku di buat nya ...
hahaha ... *asli dalam diri aku ...
aku kan mulut kecoh ...
n disebab kan mulut aku yang kecoh lah aku boleh buat dia berbual ngn aku:P
aku boleh berbincang dengan dy n then ketawa ngan dy :)
seronok berbual ngn orang pendiam nie :)
aku rapat ngn dy pon sebab dy nie ketua darjah n aku nie penolong ketua darjah ...
pembantu percuma lah aku nie pada dia ...
tqpi aku banyak mengarah dari dia ...
dy kan pemalu ...
sampai tingkatan 2 aku satu kelas dengan dy ..
best , kawan berborak dan ketawa kuat-II beb ...
masa uh pemalu dia dah hilang ...
penyegan jer yang tak hilang lagi ...
tapi ,masuk pom3 n 4 .... aku dah tak satu kelas ngn dy lagi ...
dy pandai , aku nie ?? kene ketuk kepala baru otax aku nak jalan ...
mcam tv uma sape ntah ...
kene ketuk baru nak hidup ... XD ..
tapi , dy tetap nak kawan ngn aku ...
balik dari sekolah pon same-II ! *kadang-II lah ..
tak selalu ... mane nak campak si kawan dy uh ...
lagi satu , dia nie pengawas ... 
tak jalan kan tugas , t mama sally mara ... aku jugax yang terlibat ..
aku tak nak kau ... hahaha ,,,
tengs aizat sebab jadi partner a.k.a kawan aku selama 7 tahun ...
semoga persahabatan kita kekal okay ...
aku sayang kau sebagai kawan *t ada orng mrah sayang kau lebih-II !
kau kan terkenal ... :P
mase darjah 4 ... chomel kan ?
yang nie dah gedabak :) lagi chomel :)




OLDER POST | NEWER POST

mase darjah 4 ... chomel kan ?
yang nie dah gedabak :) lagi chomel :)




Past / Future