My Blog Garden




* peace n smile *
Selasa, 3 Julai 2012 | 7:18 PG | 0 Flower[s]
 
[ Ya Allah..aku sedih..pinjamkan kekuatan, berikan aku senyuman disebalik kesedihan ini, ]
SALAM terindah kukirimkan..
SALAM sejahtera penghuni SYURGA..
SALAM yang harumnya melebihi kasturi,
sejuknya melebihi embun pagi..
SALAM sehangat mentari DHUHA..
SALAM sesuci telaga kauthar..
SALAM penghormatan &persahabatan yg tiada pudar dlm setiap musim dan peristiwa..
SALAM ukhwah utk mu kerana ALLAH.

ALHAMDULILLAH.
Terima kasih Allah.
Untuk semuanya yang Kau pinjamkan.
Untuk semua yang Kau ajarkan tanpa bicara walau dalam diam.
Tika saat aku diuji dengan kesedihan dan kegelisahan.
Kau berikan aku ruang dalam bersendirian.
Kau perlihatkan padaku erti memanjatkan kesyukuran.
Kau suburkan dalam hatiku erti hidup bertuhan.

saat emosi terganggu..banyak betul yang menguji kesabaran..
tak salah kan untuk menangis..
rindu pada sahabat yang memahami..
rindu pada sahabat yang setia mendengar..
rindu pada sahabat yang mampu membuatkan diriku tersenyum saat duka..
walau apapun..
Alhamdulillah..
segala kesyukuran ku panjatkan kpdMu..
kerana..
Engkau masih ada di sisiku..
Engkau menenangkan diriku saat aku bersedih..

"Ya Allah, semoga segala masalah yang melanda tidak memutuskan hubungan yang terbina ikhlas kerana Mu.
kekalkan hubungan kami dan pinjamkan diriku kekuatan utk menghadapi dugaanMu."
 

OLDER POST | NEWER POST