My Blog Garden




XD! mood: terbang melayang
Khamis, 13 Disember 2012 | 8:47 PG | 2 Flower[s]
 
hewII! *achuummmmm. harinie bersin panjang! sebab BLOG berhabuk laa.
hikhikhik XD. jap, nak sapu! sweapsweap. okey, DONE! :3
Tadi tengok tak HARIMAU MALAYA lawan? Okeyy, sakit hati dokk.
REF tak adil tahu tak. kauorang tahu tak? grrr ><
Need some oxygen beb! huh -.-
kawan siap tpOn mase tengah shopping barang dapur sambil
nagesII. Sian kau kawan. Takpee laa ae. aku pun tgah sedih gak :')
Kite kalah bermaruah! Tapi yang geram ngan REF uh.
Siap kau, aku baling gune berus JAMBAN banyakII.
Same jee ngan abg kesayangan aku tuh -.-
taw laa tuh negare nO 2 hang! tak paya laa nak sokong sangat.
campak hang balik THAILAND baru taw sape MIEZA ROSLEE.
Karang pandang pun bukan sebelah mate.*treenggss.
apa aku cakap? hakhak XD
siap cakap lagi baru lepas buat PESTA TOMYAM. hangguk kau laa
abg! aku jumpe, siap kau. aku baling gune senduk masak Dinasour abad lame uh!
kesa pulak aku kan.
nieII! sape jumpe callingII MR. nak campak balik THAILAND.
penyokong MALAYSIA jee taw.
nie no MR (999)
jangan lupe. terima kasih! lebiuuu sape yang tolong. hahahak XD
nie pulak kesayangan aku sorang lagi! tak lain tak bukan akk aku laa.
grrr >< sakitII pun bole send mesej yang menyakitkan hati. 
siap kau aku jumpe, aku ciumII sampai lebam pipi kau uh.
kesa pulak? hakhak XD
nampak sangat spesis mcm abg aku uh. sokong mane menang!
huh -.- sakit hati laa gilerrrr. *tahab gaban.
macam nak campak sekali dy p THAILAND! tahu tak? 
nasib aku sayang kau. sebab uh aku tak campak kau senget. lalalala :3
jumpe dy jangan campak! just pulangkan ke pangkuan mieza jee okey.
sebab nanti takdee kawan nak gadoh, pukulII nd menjerit nd ketawe. haha
okenggg? tengkiuuu. muahII laa. hikhik XD
apepun, aku tetap sokonag MALAYSIA. selamanya HARIMAU MALAYA laa.
korangtak suke? g jauhII. haha. tak paya nak dekatII. 
nanti ada yang kena rotan gune senduk mak aku kang. lalala XD
tengs PENGULAS SUKAN aku! harhar :3 aku tengah shopping barang dapur
dy yang bagi segala info! aku tak balas, mesej dy masuk jee. 
sayang kau lebih laa abg! hikhik hakhak XD
mohon jangan tersedak bila baca. karang perasan lebih! *haktuihh

tengah perang twitter with pa'an! siap kau XD

OLDER POST | NEWER POST