My Blog Garden




Sahabat Setia Hujung Nyawa ♥
Khamis, 13 Jun 2013 | 3:41 PG | 0 Flower[s]






Sila Jawab Salam Yang Diatas Tuh :* Tak Jawab Dosa Meyh :D MR Kembali 
Dengan Tulisan Ceria *Ceria Lha Sangat.
Harinie Berlapang Dada Nak Cerita Pasal Sahabat :')
*Iklan Jap......
Tengok Gambar Atas Tuh :P Saje Nak Jadi Model Biskut :P
Hahaha xD






Nie Sahabat Setia MR Dalam Senang Ataw Susah xD
Sila Jangan Salah Faham. Kiteorang Bukan Pergi Piknik Tepi Pantai,Tapi Nie Dekat 
Tanjung Emas (10 Ribu Langkah). Korang Tahu Tak? Kalau Tak Tahu, 
Pergi Google Sekarang :) Yang Duduk Muar, Tak Tahu. Meh Aku 
KetukII Kepala Dia. Pantang Betul Lha :P
Okey, Berbalik Hal Yang Sebenar-Benarnya! Erti Kata Lain, Kembali
Ke Jalan Yang Lurus Lagi Benar. Huhu xD
Okey, Aku Perkenalkan Sahabat Aku.
Dari Kiri Tasha. TengahII Itu Safwan Dan Yang Tepi Tuh BFF Aku Selama 5 Tahun. 
Hahaha. Lame Tak? Lame Tak? Alem Namenya. Heee~







Team Gonjeng Abad 21 ♥ Kami Buddyzzz Tak Boleh Berpisah :')
Hilang Sorang, Sedih MR. Korang! Aku Sayang Kau :D  










Nie Sahabat Suke Duka Aku Bila Aku Sedih :') Dyorang Disisi Bila Aku Memerlukan!
Jangan Ambil Sahabat Aku xD Aku Sayang Dia Sebagaimana Dia Sayang
Aku  ♥ Keceriaan Kami Lahir Dari Hati. Bukan Kerana Terpaksa 
Ataupun Penipuan :')
Kau ada di kala ku jatuh
Di setiap bangunku

Terus menemaniku
Tanpa rasa jemu
Kau ada di setiap tawa
Di kala bahagia
Kau menjadi sahabatku
Selamanya

Kaulah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidupku

Kaulah yang di situ
Setia menungguku
Kaulah yang satu
Menjadi sahabatku


OLDER POST | NEWER POST